Kızım 6 ay 6 günlük dün kontrolümüz vardı doktoruna söyledim 3 tane farklı alanlara yönlendirdi hepsi de kötü bir şey demedi çünkü hareketleri göz teması vs normal bir doktor sakral gamzesi var dedi 7. Aya kadar bekleyelim dönmezse anestezili mr çektirelim dedi ama ben istemiyorum çünkü daha çok küçük anestezi için aslında bebeğimin dönmeye eğilimi var sağa sola yuvarlanıyor geçen hafta da 1 kez tam döndü sağına soluna oyuncak koyuyorum dönme egzersizleri yapıyorum sizce döner mi anestezi alsın istemiyorum ya da başka ne gibi şeyler yapabilirim dönmesi için