Kızlar daha önce de sormuştum ama artık iş daha kötüye gitmeye başladı 7 aylık kızım önceden mama azda olsa içerdi ama özellikle 1 haftadır mamasını içmiyor resmen biberonun ucunu ısırıyor ve ağzında tutuyor hiç mi acıkmaz 1 günde aldığı mama 300 e kadar düştü gece uyurken içerse içiyor oda çok az ek gıda deseniz hak getire ağzını asla açmıyor yoğurt bile yediremiyorum bu durum normal mi geçiçi mi biberon reddi mi yaşıyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol çizdiniz artık düşünmekten kafayı yiyecem çok üzülüyorum kilo alımı da olmuyor doğal olarak ayda 100 gr almış