bebegim95
@cicibebek masa ve koca ayi hiç iyi bir cizgi film değil olumsuz örnek ve davranışlar çokmus, Maşa’nın sürekli kuralları çiğnemesi, bağırması, sabırsız ve kontrolsüz davranması çocuklarda olumsuz davranış modellerine yol açabiliyormüş bende instagram görmüştüm hiç izletmeyin. Siz kendiniz içeriklerini araştırıp sınırlı süre ile ona baktırın günde 3 4 defe bencede çok bir kere hakkı olsun ondada dakikayı siz belirleyin yaşına göre