betul912_ Salı doğum yaptım solunum sıkıntısı nedeniyle bebeğimi başka hastaneye sevk ettiler ben bugün taburcu oluyorum bebeğim belli değil daha Ama merak ediyorum ve endişeliyim beni neler bekliyor bebeğim hemen memeye döner mi nasıl olucak bir kaç damla sütüm geldi nasıl arttiricam aklım da çok soru var tecrübelerinizi paylaşıp yardımcı olur musunuz
simseklivekalpli betul912_ bol bol bebişi düşünüp sagim yapın yoksa sütünüz gelmez stres çok etkiliyor. Bebeğin bana ve sutume ihtiyacı var diyin başka caresi yok. Allah kolaylık versin 🌸
cananbulbul betul912_ memeye dönedebilir, dönmeyedebilir de, benimki 2 gün kaldığı halde çok zor emzirdim donünce uzun vadede de bıraktı zaten beni. 2 saatte bir sağın siz sütünüzü çoğalır elbet ama ne kadar kalacağı belli olmaz bebeğin, erken doğum mu?
cLearQueen betul912_ kıyafetlerini koklayıp bol sağım yapmstim ben, 16 aylık hâlâ emziriyorum cok sükür. Kararlı olursan hicbir sorun olmaz merak etme. Kızım 16 aylık oldu bende travma olarak kaldı ama orası ayrı… sanırım omrümden 10 yıl falan gitti
banauygun betul912_ hiç korkmayın benim bebeğim 21 gün kaldı 21 gün boyunca ne kucağıma alabildim nede emzirdim 2 saate bir gece gündüz sağım yaptım 21 günün sonunda anne Bebek uyumu için çağırdılar direk tuttu doktor dedi gidin elbiselerini getirin taburcu edelim sıkıntı yok emiyor demisti
banauygun cLearQueen benimde ömründen ömür gitti kucağıma alamadan yogunbakima girdi 21 günün sonunda kucağıma aldım
cLearQueen banauygun ben de 13 günün sonunda aldım. Ağir depresyona girdim, inanmazsın yeni kendime geliyorum.
bburcuyavuzz Bol bol su için hoşaf şerbet türü şeyler çok tüketin yanı sıvı bol bol tüketin internetten süt arttırıcı şeyler bakın yiyin ve için ama gaz yapmayan olması lazım . Her 3 saate bir sağım yapın sütünüzü tamamen boşaltmaya çalışın gece en çok sağmaya çalışın çünkü gece daha fazla ve kaliteli süt çıkıyor . Eğer bebeğin durduğu hastane kaşık biberon verirse meme reddi olmaz biberon verirlerse red olabilir . Birde sağım yaparken iki gögüs yaparsanız süt daha çok artar
eddadogga betul912_ bende doğum yaptıktan 1 saat sonra sarılıktan aldılar 3 gün kalır dediler sonra aksam üstü geldiler solunum sıkıntısı var ve enfeksiyonu var dediler süreç uzar 1 haftyı bulur dediler ama 9 gün sürdü doktorum akrabam oldugu icin 3 gün kalmak istedim hastanede bu teklifi bana doktorum yaptı zaten daha kolay bebegini görürsün hemde hastane tipi sağım makinesi ile sağdığını hemen yogu. Bakıma götürürsün dedi öylede yaptım.. ben 3 gün sonra taburcu olur olmaz o halde e bebege gittim sağım makinası aldım durmaksızın süt sağdım evde sağdığımı hastaneye götürdük günde 3 defa içeri girip emzirme hakkım vardı bunun yanı sırada sağdığım sütleri dilediğim saat yogun bakım hemsiresine götürebiliyorsum sütlerimi paketleyip üzerine adını yazıp götürüyordum bu şekilde oldu evde de düzenli sağım yapın artacaktır strese girmeyin bol su için dinlenin daha önemlisi yok sütüm az diye üzülme hepimiz öyleydik artıyor sağım yapmayı bırakma önceleri enjektöre anca sığıyordu ben diyordum bu bebegime yetmez ama hemsire zaten midesi o kadar daha fazlasını icemez diyordu git gide günden güne arttı kilitli süt poşetlerine geçtim hep öyle götürdüm çok şükür
irem_zengn betul912_ benimde bebeğim solunumdan 6 gün başka hastanede küvezde kaldı sezaryen olmuştum hastaneden çıkar çıkmaz bebeğime gittim uzaktı biraz zor oldu gitmek yürümek ama bebeğim için gittim sonraki günler de gittim 6 gün boyunca her gün süt götürüyorduk benimde sütüm 3. Gün gelmişti anne çayı beslak damla hurma hoşaf her yolu denedim o şekilde geldi
banauygun cLearQueen bende o kadar etki bıraktı ki solunum sıkıntısından yattı ağlamasına bile müsade edemiyorum nefes alış şekli vs değişiyor ya direk aklıma o süreç geliyor ağır bı solunum problemi vardi koca koca boruları vardı ağzında rabbim kimseye yaşatmasın çok zor başına gelmeyenin bilemeyeceği bu duygu sağlıkla büyüsün yavrularımız
Birgaripcihan Aynı sebepten dolayı benim oğlumda yatti 10 gün antibiyotik tedavisi adı altında tuttular ama şimdiki aklım olsa sonumun sıkıntısı bittiği an alırdım.Sütünüzü her 2 saatte bir emziriyor gibi sağın gece dahil ben öyle yaptım hastaneye götürdüm hiç bir sıkıntı yaşamadım ama orada biberonla besledikleri için maalesef meme reddi sürekli yaşadım son olarak bıraktı ama size tavsiyem meme ucu kullanın böyle durum yaşarsanız ben memeye uygun uç kullanmamışım meğer çok sıkıntı yaşadım