8 ay 17 günlük bebeğim var geceleri 2-4 arası uyanıp saatlerce ağlıyor gaz sancı diye düşünüyorum ne yapmam lazım bilmiyorum iyice yıprandım dişler de var tabi ama daha çok problemi başka birşey gibi duruyor ben gaz düşünüyorum poposuna hafif zeytinyagla masaj yapıyorum o zman bi duruyor ama genel oralarak sürekli ağlıyor