Merhaba arkadaşlar kizim 5 yasina yeni girdi krese gidiyor fakat cok sıkılıyor hatta bazen bugun gitmeyelim diyor.evde durduğu zamanda cok sıkılıyor telefon tablet pek vermiyorum.bir iki defa telefonumdan tetris oynadı sürekli istiyor.bende ona 5 yaşayan uygun oyunların yüklü olduğu birsey almak istiyorum pille çalışan bir oyuncak içinde kendiliğinden birkaç oyun olan.sizin bu şekilde olan denediğiniz yada gordugunuz duydugunuz bir oyuncak varmı.kesinlikle telefon veya tablet olmayacak zaten evime internet bağlatmadım bilerek.sizler nasil oyalıyorsun 5 yaşı tv ve telefon olmadan.