Oğlum beni emmiyor hala ☹️bir sürü eğitim aldım yine emmiyor .Dün ablam boş memesini verdi onu emdi beni emmiyor hatta yapıştı ayrılmak istemedi .Beni neden emmiyor anlamıyorum .Bu durum beni çok üzüyor .Sanki onunla bağ kuramamis gibi hissediyorum ve çok yoruluyorum sürekli sağ ver mama yap ver yok bozuldu mu yok midesine dokundu mu. bu süreç beni çok yordu .Neden herkes şıp diye emzirirken ben bu kadar uğraşıyorum .Hayatım hep böyle her şeyde zorluk yaşıyorum .Hiçbir şey benim için kolay olmadı bu hayatta