Gece emzirmesini bugün kesecektim. Öğlen uykusuna emzirmeden geçirdim 1 saat sonra uyandı meme için ağladı vermedim. Her meme istediğinde vermedim oyaladım. Gece de emzirmeden uyuttum ama saat 2 de uyandı bu saate kadar ağladı ilk günün zor olacağını biliyorum ama eşim gelip “sen nasıl annesin bu kadar ağlatıyorsun birden böyle bıraktırılmaz” deyip durdu ve zorla meme verdirtti. O kadar ağlamadan sonra emzirdim bütün her şey boşa gitti. Boşa ağlamış olduk ikimiz de. O kadar sinirliyim ki. Emzirme böyle bitirilmezmiş sabahtan beri kaç video okudum ne kadar araştırdım hepsi gündüz meme azalt gece birden kes ağlasa da dirense de verme diye söylüyor. Nasıl bıraktıracağım bilmiyorum. Çok yoruldum yeter artık bu süreç beni bitirdi