Kızlar 23 aylık kızımda kurt oluştu pastırma yemişti ondan diye tahmin ediyorum. Çocuk kıvranıyor resmen. Doktor kontil verdi yarım ölçek (2.5 ml) verdim saat 6 da falan akşam. eczacı öyle dedi. Ama şimdi gece 3 ve ağlıyor kıvranıyor kaşınıyor diyo. Propolis de vermiştim. Ne yapacağım şimdi bilmiyorum ilaç etkisini mi göstermedi ne yaptı? Sabah yine vermeli miyim hiç bilmiyorum ne yapcam