edaglr ben de aynı durumu yaşıyorum şu an bebeğim 4 aylık, doğumdan hemen sonra başladı nörolojiye gittim emg ve mr çektirdim karpal tünel başlangıcı çıktı. Her sabah parmaklarım uyuşmuş olarak uyanıyordum, gün içinde de devam ediyordu uyuşukluk ve his kaybı. Sonra beyin ve sinir cerrahisine gittim, o ameliyatlık bir durum olmadığını, emzirdiğim için ilaç krem vs veremeyeceğini, sadece geceleri bileklik takıp dinlendirmemi ve istersem fizik tedaviye gidebileceğimi söyledi.
Bileklikleri takamadım bebeğim küçüktü sürekli emmek için uyanıyordu zor oluyor takıp çıkarması. Ben sürekli her emzirmede karpal tünel egzersizleri yaptım. Her aklıma geldiğinde özellikle emzirirken, çünkü zaten emzirme tetikliyor karpal tüneli. Şu an o sabah uyuşmalarım geçti, hala eski kuvveti yok ellerimin ama en azından ağrı uyuşukluk durumu gün içinde olmuyor. YouTube da egzersizleri bulabilirsiniz. Geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi 🧡