Zmc27 Kızlar sıvı çamaşır deterjanı kullanan var mı.çanaşır makinasında kullanırken sıvı deterjanı. Deterjan koyduğumuz yerde aparatı olması şart mı
Gamzeay1 Ben hep sıvı kullanıyorum bende de apartı yok ben makinayı çalıştırıyorum önce deterjansız ilk suyu çektiği zaman deterjanı koyuyorum kokusu daha çok kalıyor ve daha köpüklü temiz oluyor