bzsbs İshalden dolayı iştahsızlık yaşıyor olabilir. Ama sıvı kaybı olduğu için emzirmeye çalışın derim. Emmiyorsa da dışarıdan sıvı alımını arttırın. Çünkü halsiz düşer beden dehidrasyona uğrar. Yarına kadar geçmezse acile gidip serum da taktırabilirsiniz.