Kizlar bebegim ilk disini 11 bucuk aylikken falan cikardi ve 1 kac hafta arayla toplamda 4 disimiz oldu masAllah ama istahi azaldi bunun normal oldugunu biliyorum neyse sonrasinda viral enfeksiyon geniz akintisi derken agzini acmiyordu hastalik gectikden sonra biraz yemeye basladi simdide surekli kalkmak oynamak ostiyor yemek ilgisini cekmiyo agzini acmiyo cogu zaman Yanliz sürekli emmek istiyo gece emmeside var bu yuzden mi yemiyor acaba sizde durumlar nasıl istahsiz bebek annleri bana bi yardim edin psikolojim bozuldu bu arada bebegim 13 aylik