Of çok üzgünüm kızlar oğlum geçen hafta çarşamba böyle tek tük öksürmeye basladi neyse cunartesi burnu akmaya başladı pazar ateşlendi ateşini dusuremedim aldık acile gittik kan aldılar infulenze testi yaptılar test negatif cikti ama kaninda enfeksiyon var denildi antiibiyotik verdi doktor neyse gece gittik bu arada sonra öksürükte başladı tabi ertesi gün gece okadar çok oksurdu ki bogulcak gibi aldık yine gece acile gittik doktor bronşit olmuş dedi şok olduk tabi ama hala ateşi düşmüyor tabi sonra dün akşam boğazım acior anne demeye başladı bu sabah uyandı ağlayarak anne çok kötü boğazım batıyor açıyor diye bu sefer aldık kendi doktoruna gittik boğazları enfeksiyon olmuş beta olmuş dedi bu ara bronşit falan birşey yokmuş çocukta kendi doktoru sırtınıza dinledi dudakları ateşten çatladı kabardı doktoru bofazlari için antibiyotik verdi başladık ama hiç birşey yiyemiyor anne çok acıyor diyor dudakların çok acıyor diyor dün flanda öksürüğü kesilmişti ama bugün tekrar başladı sanki boğaz enfeksiyonu hemen öksürüğe çeviriyor kaç gündür oksurmekten uyuyamiyorduk zaten iki gün iyiydi. Gün yine başladı çok uzjluyorum oğlum resmen 1 haftdur hasta ve herşey üst üste geldi uykusundan uyanıp anne acıyor diyor içim gidiyor ilaç hariç varmı onerebilcrginuz birşey ne yapabilirim ağrı için bal falanda veriyorum ama çok üzülüyorum ya nasıl geçicek