Gzm__ Bebeğim öyle aman vermeyecek çağda olduğunda hiç tatlıya kadar çok çeşitli yemek yapmadım. 4 ay en zor zamanlarımdan biriydi. Eşim gelene kadar yemek yiyemediğimi bilirim. Akşam yemeğine iki yumurta kırıp yediğimizi bilirim. O an amaç sadece yaşamak için yemekti. İki sene ek gıda çorba ve yemeklerini kızıma özel hazırlıyordum ama onu da gece uyuduğu veya oyalayacak bir şey bulduğum zamanlar haftalık olarak hazırlamaya çalışıyordum. Minik kavanozlarda konserve halinde sebze meyve püresini, salçasız baharatsız çorbalarını yemeklerini beş on kavanoz hazırlar bir hafta onu yedirirdim veya dışarı çıksak çantama hemen kızımın yemeğini de atardım. Kendimiz de o gün neye vakit bulup hazırlamışsam onu yerdik. Tatlıyı canımız ne zaman isterse öyle yapardım sütlaç, kek, waffle gibi yarım saatte hazırlanacak şeyler. Yemeği de genelde kolay ve pratik şeyler hazırlardım. Fırın yemekleri pratik, yanına bir çorba salata tamamdır, Allah bereket versin. O gün karnımız doysun da büyüyünce isterse on çeşit hazırlanır.
Şimdi 5 yaşına girecek, vakit bol çok şükür. Anne bugün pizza yiyelim dese beraber onu hatırlarız malzemeyi kendisi serper üzerine ona etkinlik olur. Balık yiyelim dese süreriz fırına, yerken kendisi ayıklar. Kek istese beraber çırparız yani başkalarına bakıp kendinizi eksik hissetmeyin. Bebeğiniz küçükse durmuyorsa yemek sorumluluğunu da kendinize yük etmeyip dinlenmeye bakın. Kimse açlıktan ölmüyor.