elizliyos sebeye ilk Dozu 3 ay 20 gunlukken yapiyorlarmi 15 haftalik en gec diye biliyorum ben ama doktorunuza sorun bakalim
poyrazkoray07 sebeye rota bencede yaptırın ama ucretlı ası özel ası yanı bebekler kapınca çok zor gecıyor
serapelift sebeye asla aşı karşıtı olmadım. siz veya başkası bunu sormamalı. olmayan bebekler çok sorunlar yaşıyormuş. aşı olunca bile zor atlatılıyor diyorlar bu rota için. siz evladınız için elinizi vicdanınıza koyun karar verin. bu aşıyı ağızdan verdiler kızımıza şurup gibi. hiç yan etki olmadı. kalbinizi ferah tutun.
seymammm 3 ay 20 günlük bebekten bahsediyoruz, sağlık ocağı aramış daha neyi soruyorsun bacım? Sağlık ocağına güvenmeyip bize mi güveneceksin?
badiskohanim ilk doz en gec 14 hafta 6 gunlukken yapilmali diye biliyorum sizin ilk doz kacmis sanirim cok gec haber vermisler
badiskohanim ben 12.haftasinda rota ve menenjit yaptirdim rotanin onemli bi asi oldugunu dusunuyorum doktorunuza sorun zamani gecmediyse kacirmadan yaptirmanizi oneririm