hhghjk seni zorlamıyorsa kendini hazır hissettiğinde kes. 22 aylıkken kestim ben öncesinde herkes yeter artık yeter o doyurmuyor zaten vs. diyorlardı ben istemiyordum ama artık sonlara doğru uykusu iyice kötüleşti hep emmeye kalkıyordu öyle olunca ben de bıraktırdım 22 de. Sen de zorlandığında kendini hazır hissettiğinde bırak