ikiaslanannesi müfredat çok farklı bizim okuduğumuz gibi değil yani hatırladığım biz çoğu şeyi 4. Sınıfta öğrendik 2. Sınıfız problem çözüyoruz ben bildiğim halde yapamıyorum çoğu şeyi beraber öğreniyoruz resmen 😃 geçen gün deneme sınavı oldular daha ne diyim ahshs