gkcepln Kızım 3 yaşına yeni girdi tuvalet eğitimi vereli iki ay oldu ama iki haftadır sürekli altına işiyor ve çiş yaptım diyor nedeni ne olabilir başına gelen anneler varmı acaba . Büyük tuvaletini altına yapmıyor onu tuvalete yapıyor
sayra15 Merhaba bizde aynı durumu yaşıyoruz eylülde bez bıraktık ama idrar kaçırma sıklaştı bu dönem . Sizin hala aynımı bi çözüme ulaştınızmı ?