guzeste Sezaryen doğumdan üç ay sonra adet görmeye başladım. İlk doğumumda da bu şekilde olmuştu. Ama bunda 2 adet gördüm ve 3. Adetim 1 hafta gecikti. Korunuyoruz ama nolur nolmaz test yaptım negatif çıktı. Bu şekilde düzensizlik yaşayan var mı?
buse44 guzeste benimde 40 im çıkmadan olmuştum hep gecikti en son 30 gun gecikti korkup spiral taktırdım 😂 bebeğim 7 aylık 7 aydır hep duzensiz
elifkesim guzeste evet benimde 6 ay kadar öyle oldu. İlk 40 gün lekelenme sonra 6 ay hiç olmadım ve korkuyordum sürekli test yaptık 😅 6 aydan sonra normalleşti. Doktorum emzirme döneminde normal demişti
guzeste buse44 bizde 6 aylık olduk ama insan bi acaba diyor. Etrafımda çok fazla peşpeşe hamile kalan bi tırsmadım değil😂