Annemgil eminevim aracılığıyla ev almak istediler ilk eve ekspertiz red verdi uygun olmayan şeyler varmış.emlakçı ikinci bir ev gösterdi gittiler beğendiler expertsşz onlyladı. Ev 3 milyona indirmişler emlakçıda benim payım 50 bin demiş babamda sana da vericez biliyoruz demiş emlakçı gitmiş sözleşmeye evin satış bedeleine 3 milyon 50 bin yazmış kızlar babamgil ilk defa ev alıyorlar doğru düzgün bilmiyorlar ben 20 saat mesafede oturuyorum. Bize 3 milyon dediler yazık zannetmişlerdi emlakçının oarasıda var içinde bu kız bugün demişki bana 50 bin vereceksiniz ayrı ev sahibine 3 milyon elli , ev sahibinin emlakçıya vermiş olduğu 50 bine de babamgile ödetmişler . Yarın tapu işleri vardı bu kızın yaptığı hak bir şey mi? Babam aradı bugün sözleşme var diyip duruyor. Kızlar bu kızı şikayet etmek istiyoruz resmen kafasına göre rakam koymuş benim ailemde de suç var ama çok güvendiler ona tanıdık diye 100 bin alacak kız babamgilden