Arifcanmoms Hanimlar 2 ay once sezarysn dpgum yaptim dun gece sefaf bir mukus dustu benden biraz buyuktu sebebi nedir sizce
Sulegorkem Arifcanmoms yumurtalama dönemi gelmiş ondan olmuştur bundan sonra eğer regli görmezsen her ay 1-2 gün şeffaf hafif kokulu öyle bir akıntın olucak
MuhammedAmine Arifcanmoms siz yinede doktora danışın . Belki birkaç test ister sizden . Bende sezaryen Doğum yaptım 2 ay olduğunda tamamen eski halime dönmüştüm çoktan .
Sulegorkem Arifcanmoms doğumdan 2 ay sonra benimde o şekilde gelmişti doktorum normal olduğunu söylemişti bana