adilekaya01 4 aylık bebeğim doymuyor sütüm yetersiz geliyor mamada vermek istemiyorum alıştıgı an sütümü bırakır diye onun yerine danone günde 1 defa versem olur mu
yrnyrn061 adilekaya01 hayır doymadığını nerden biliyorsunuz bez sayınız kaç danone için hem çok erken hemde gereksiz şekerli
simseklivekalpli adilekaya01 küp şeker yemesiyle aynı danone. Ek gıda tadimlarina başlayın bari daha faydalı olur
annelikyolculugumm adilekaya01 anne sütüne en yakın olan formül mama yerine danone mi düşündünüz gerçekten 😵💫 mamaya da biberon yerine süt kaşığı ile verebilirsiniz
[silindi] adilekaya01 ay yeni katılmışsınız dikkat çekmek için bu postu mu açtınız şaka gibisiniz. Danoneyle uğraşmayın baklava şekerpare falan yedirin
busmah61 adilekaya01 danone şu benim bildiğim marketlerde satılanı mı diyosun heralde onu demiyosundur başka bişey vardır diye düşünüyorum mama ver sütün yetmediğini nasıl anladın kaç kilo bebişin
buse44 adilekaya01 benim kızım da 2 aylıkken öyleydi mecbur mamaya başladık merak etme senide bırakmaz önce emzir doymadigini anladığın yerde mama ver ve 4 aylıkken ben cici bebe ve yoğurt ezip veriyodum