aysee___ 15 günlük bebeğim var. Rsv den dolayı hastanede kaldı eve geldiğimizden beri 90 cc artı beni emdi. Hala ağlıyor kaç saattir uykusuz. Bu kadar beslenme normal mi, ağlama sebebi gaz veya alt temizliği de değil🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gizemete1 aysee___ benim bebeğim de 20 günlük ve hem beni emiyor hem de önceden sağdığım sütü içiyor anca doyuyor. Hele sadece emzirdiğim zaman asla doymuyor ve 45 dk bir uyanıyor beslenmek istiyor. Ben de benim gibi olan var mı diye merak ediyorum
3kedili2bebekli aysee___ inanmayacaksınız ama ağlama sebebi gaz diyeceksiniz ki hayır çocuk doymuyor gazı yok ben iddiaya girerim 15 günlük bebek bu kadar çok besleniyor ve hala doymuyorsa kesinlikle gazı var çok beslendiği için daha da artıyor ama kendini başka türlü sakinlestiremedigi için de doymuyor emin olayim derseniz hastaneye götürün hemen doktorlar gazını anlıyor ılık bir duş aldırın tüm vücut masaj yapın karnına ılık havlu koyun yarım saat bekleyin ve YouTube den bakıp i love you masajı veya bildiğiniz herhangi bir gaz masajını gaz sesini duyuncaya kadar yapın yaklaşık yarım saat 40 dk sürecek bu masaj sonra bebiş rahatlayacak
annelikyolculugumm aysee___ kızım 40 günlükken hastaneye gitmiştik emzirme polikliniğine gitmiştim doymuyor mu acaba diye 90 CC sağım sütü içmişti orada hemşire tartmak için yatırınca kusmuştu bu kadar fazla verme demişti 40 günlük. Ağlama sebebi gaz ve doyduğunu anlamıyor muhtelemen 😮💨🥲 iyice yoğurun güzelce masaj yapın karnına sıcak havlu sarın ♥️
benencokanneolmayisevdim aysee___ bu kadar beslenme normal değil 90 cc mama 2 aylık bebek yer bu tamamen gaz sancısı😔 gaz sancısını emerek veyahut biberon emerek rahatlatıyor ama aksine daha fazla gaz yapıyor aşşşıırı beslenmiş kim bilir nasıl gazlı. Gazını her beslenme sonrası çıkarmanız gerekiyor ağızdan. Çıkmadıgı takdirde bagırsaga iniyor ordan çıkması daha zor ve hayli sancılı. Gaz damlası kullanmıyor musunuz? Bacaklarını hareket ettirin karnına biraz masaj yapın zeytinyağı ile inşallah faydalı olur
benencokanneolmayisevdim gizemete1 çiş sayısı nasıl bebeğinizin? Yani ilk günlerde bebek doyduğunu bilmez ne kadar verirsen alır alır alır kusar ve gaz sancısından kıvranır. Gazı oldukça emmek içmek ister ama bazı anneler bebek doymaz sanır. Ama bazen de anne sütü az gelebilir doymuyordur o zaman mama takviyesi yapman gerekir. Sonra bebegin çiş sayısından halinden vaktinden anlarsım gerçekten doymadıgın. Seninki nasıl
aysee___ 3kedili2bebekli annelikyolculugumm benencokanneolmayisevdim Beslenme arası ve sonrasında ağızdan gazını çıkarıyoruz. Çişli bez sayısı da 7 civarındadır yaklaşık. 2 gece Rsv den hastanede kaldı, hemşirelerde şaşırmış gece beslenmesinde. O yüzden çözemedim