Benimde çocuğum 11 aylık, doğduğundan beri Şeyma Yavuz Coşkun’un takibinde. Gerçekten mükemmel bir doktor aklında asla soru işareti bırakmıyor kime önerdiysem herkes çok memnun kaldı ve gitmeye devam ediyor. İşini layığıyla yapan böyle hekimler bulmak çok kıymetli. Size de mutlaka öneririm