Masallina aynen öyle.benimde bebeğim ilk haftada 600 gr vermişti.doktorlar çok zayıflamış dedi beni kahrettiler.ama pes etmedim emzirmeye devam ettim şimdi toparladı çok şükür.olumsuzluklar ve de uykusuzluk ciddi anlamda etkiliyor.benim ilk çocuğum yani evde iş bekleyenim yok.o yüzden genel de bebekle uyumaya çalıştım.uyanınca sütten göğüslerim ağrıyordu.internette tomrisin emzirme notları diye bir yaZı dizisi var.müsait olduğunuzda okumanızı öneririm.googlea yazınca çıkıyor