adennil şuan bebeğim 5 aylık oldu ne yalan söyleyim bizde ne Nurse harveys yaradı ne de sab simplex ve bebeğim hala gazlı bebek ama eskisi kadar değil rahatız en azından biraz bitkisel bir damla olduğunu zarar vermiyeceğini söyledi bize doktorum vallaha ben versemde çok faydasını görmedim açıkcası