aysenur2805 18 aylık istediği olmadığı zaman yada sinirlenince çığlık atıyor bağırıyor. Normal mi bu durum ve bu davranışı nasıl aşabiliriz ?
metemom_ aysenur2805 normal aynı ayda aynı hareketleri yapıyor hatta kafasını yere bile atıyor bir şeyi elinden alınca
gg3848 aysenur2805 17 aylık benim kızımda elinden bir şey alınca veya istediği olmayınca eti kopmuş gibi ağlıyor🤦🏼♀️
nnoktaa aysenur2805 çok normal. 18. Aydan sonra kişilikleri karakterleri iyice oturmaya başlıyor ve birey olduklarının farkına varmaya başlıyorlar.
canmanayvesuyu aysenur2805 keşke çığlık atsa bana vurmaya başladı veya kafasını yere ya da duvara vuruyor 🥲
bdundar 16 aylık iki üç gündür yeni yeni yapıyor, istediği olmayınca kendini sıkıyor bağırıyor bana şu an çok komik geliyor umarım işler çirkinleşmeden atlatırız bu dönemi :)