Kızlar selam geçenlerde kızım öksürdüğü için hastaneye götürdüğümde doktor boğazından kültür aldı ve bakteri var dedi antibiyotik kullandık ama bugün boğazına bakarken hala böyle 1 2 yerinde beyaz beyaz böyle şeylerden gördüm acaba antibiyotik işe yaramamış olabilir mi ama ateşi yok keyfi iyi iştahı yerindetedirgin olduğum konu şu ki son üç ayda bu üçüncü antibiyotiğimiz diğeri iki antibiyotik de idrar enfeksiyonu olduğu için kullanmıştı yarın kontrol var yine antibiyotik verecek diye korkuyorum son 3 ayda 3 tane kullandık