Bebegim 37 günlük. Uzayan anne sütü sarılığı olduğu için mama verdik 3 gün. Emmesi kilo alimi güzeldi. Biberon verdikten sonra memeyi istememeye sinirlenmeye başladı. Bnde sağdim sütümü acaba sütüm mu azaldı diye. 3 dk da 20 ml geliyor. Sag da sol da aynı. Yeterli mi bu miktar. Memede sinirlendigi için dayanamıyorum doktor mamayi bırak demesine ragmen aglama krizibe girdiği için mama veriyorum. Siz Biberona Alisan bebekleri memeye nasil dondurdunuz.