Dmt-01 gizem1101 orman kebabı yaptım akşamdan bugünde eve gidince pilav salata yaparım anca.çorbada hazır çorba yapacam gibi çünkü saat 5 de işten çıkıyorum iftar 18:02 de pilavla salatayı yetiştirirsem yeter napim.