byzkaplan Pazartesi günü damardan 1000 lik demir aldım. İlk defa aldım. Ama kendimi çok halsiz hissediyorum. Kas ve kemik ağrım var heryerim ağrıyor. Bu akşam 38 derece ateşte oldu. Bu durumu yaşayan var mı
gg3848 byzkaplan ablam yıllardır kan alıyor iğne oluyor ilk zamanlar ağrı halsizlik oluyor ne yazık ki geçmiş olsun
mtbrnsrdm byzkaplan arkadaslarim almıştı soyledikleriniz onlarda da oldu. Sonra turp gibi oldular yuzlerine kan geldi canlandilar. Değeriniz kaçtı acaba cok mu düşüktü