nilosmomy v15 aldım önce. Kenarları soyulma yaptı. İade edip gen5 aldım. Bu makineler ilk cikanlara göre ağır. O yüzden tetik olayı beni zorladı v15dr. Elimde sinir sıkışması var ondan da olabilir. Gen5 kullanıyorum şuan. Çok memnunum ben. Geçen Dyson mağazasında gezerken fiyatına bakayım dedim. Gen5 artık üretimde değil dediler. Bilemiyorum.