Kizim 3 yas 4 aylik ve dediginiz gibi bazen cok sinirli tepkiler verebiliyor.
Haftada dort gun sabahlari 4,5 saat okula gidiyor (kres gibi). Bu cok iyi geldi. Ve sinirli tepki verdimi bende sinirimi ciziyorum en basindan beri ve odasina yolluyorum bunu bildigi icin hemen geri adim atiyor yada sarilmak istiyor.
Ama surekli oyalamak lazim gercekten
Ve izletiyorsaniz da arada ekran egitici seyler. Ornek sherif labrador var. Uslu olmayi, yabancilarla iletisimin nasil olmasi gerektigi, anneye onlara bakanlara en guzelde nasil davranilmasi gerektigini anlatiyor (ingilizce gerci belki turkce versiyonu da vardir). Hem eglenceli hem egitici. Kizim ordan bir cok sey ogrendi. Izlediklerini ornek aliyorlar ne izlettigin cok onemli ve anne babayida bire bir ornek aliyorlar zaten