simay12n hiç düştümü bebeğiniz ? Benim bebeğim yürüme arkadaşından düştü 1-2 kere çok hızlı gittiği için sonra korktuğunu düşünüyorum. Emekleme isteği 6-7 aylıkken başladı geri geri sürünüyordu tam anlamıyla emekleme 9.ayda oldu şu an resmen fırtına gibi emekliyor. Koltuktan koltuğa geçiyor tutunarak ayakta ellerini bırakarak duruyor 45 saniye 1 dk yakın. Yürüme arkadaşıylada güzel yürüyor ama gelin görün ki bağımsız yürüme hala yok 😂 diğer yazdıklarınızdada gerçekten kızımı gördüm, sürekli ağlıyor, ağlamadığı her saniye mızmızlanıyor. Hiçbir oyuncakla oynamaz, eline alır 2-3 dk sonra atar sıkılıp. Bugünlerin geçmesini ve zor bebekleri olan tüm annelere sabır diliyorum.