nehired Kızlar eşim bugün sürpriz yapmış bana gitmiş kurutma makinesi almış Arçelik ısı pompalı 8 kg almış. 9 kg olsa daha iyiydi orası ayri o önemli değil artık düşünmesi yeter . Kullanan varmı Arçelik memnun musunuz
alparslanmomms nehired ısı pompalı olması güzel . Arçelik de zaten iyi bir marka . Ben bosch kullanıyorum. Bosch almasaydım Arçelik alırdım
melek3675 nehired ilk başta yapmadı ama bir iki kere çok hafif oldu sorun edilecek gibi değildi memnunum sıcacık yumuşacık çıkartıyor
minnakpopus nehired sadece bebeğimin 1-2 kıyafetinde çekme oldu o da kumaşından dolayı birde benim lohusa pijamam vardı tiril tirildi kumaşı o hafiften boydan çekti ancak rahatsız edecek derecede değil. Yani öyle instadaki paylaşımlarda görüyoruz ya öyle düdük gibi çekme olmadı😂