Kızım 14 aylık bende bunu düşünüyorum, emzirmiyorum zaten mama alıyor ama sürekli onun peşinde olmaktan bazen 1 yudum su içeyim diye bile mutfağa koşuyorum
Eşimde diyor bak durumuna zorlanırsan kefaretini veririz diyor
Üç gün tutup 1 gün yerim diye düşünüyorum bilmiyorum Allah affetsin gerçekten zor ama, hiç açlığa gelemem bende bunu bahane bile edemiyorum kızım gerçekten zorluyor, 1 yudum su bile ona dur kızım demekten dilim kuruduğunda iyi geliyor 🙄