mucizem10 Oğlum 11 aylık sabah kahvaltısı yapmak istemiyor öğlen uykusuna kadar bişey yediremiyorum resmen öğlen kalkınca zar zor yemek yada çorba iciriyorum akşam da zar zor yiyor normal mi acaba alttan iki tane dişi çıktı sadece
loveboymomy mucizem10 gece beslenmesi yapiyorsa o yüzden sabahları iştahsız olurmuş bebekler. Evet dış döneminde de iştah gidiyor yani bizde öyle oldu.
mucizem10 loveboymomy gece de evet mama içiyor bı yatarken bı gece içerde bide sabaha karşı ama uyandıktan sonra bekliyorum bir saat flan ona rağmen acikmiyor
alpaslanmom_ mucizem10 mama verdiğiniz için mamayı artık kesip sabah ilk kaktıgında kahvaltı yaptırabilirsiniz
loveboymomy mucizem10 muhtemelen bu yüzden acikmiyor. Benim bebeğim 10 aylık akşam 7 8 arası içiyor mama sabah da 8 8.30 gibi içiyor tekrar.
Merve010 Gece en son verdikten sonra sabah verme direk kahvaltıya geç yoksa yemez benm ki öyle yiyor orneğin en son 6.30 yediyse sabah 9 10 gbi kahvaltı ettiriyorm yiyor öyle
mucizem10 loveboymomy bu kadar saat mümkün değil durmaz ya açlık mi alışkanlık mi bilmiyorum ama 4 saat falan anca uyuyor sonra mama için ağlıyor
loveboymomy mucizem10 yani bilemiyorum her bebek farklı benim bebeğim 3 aylıkken bıraktı gece beslenmesini hep aynı saatlerde uyur uyanirdi. Doktorumuz da gelişimi iyi olduğu için gece uyandırma dedi ben de öyle devam ettim. Gün içerisinde ne kadar mama ve ek gıda alıyor. Yeterli beslenmeyi gündüz yapınca gece uyanmaz demişti doktorumuz ne kadar doğru bilmiyorum tabi.
mucizem10 loveboymomy gündüz hiç mama içmiyor kahvaltı öğlen ve akşam yemeği aralarda da meyve yada meyve püresi falan bazen