Kizlar Ramazan’a özel şöyle bir şey yapalım istedim uygulamadayken bile aklımıza gelip birkaç zikir cekmemize vesile olur inşallah 🙏🏻 ayriyeten Ramazan’a özel birkaç sünnet veya maneviyatı geliştirmeye yönelik bazı uygulamalar paylasmak istiyorum. İnşallah Ramazanı dolu dolu geciririz ve iyileşmesini istediğimiz davranışlarımızı düzeltmiş olarak bitirmiş oluruz. Bugün paylaşmak istediklerim :
1.Sünnet: Oruç açilirken dua etmek ve orucu hurma veya su ile açmak ( iftar sırasında yapılan dualar kabul olur)
- Temizlik vs yaparken de zikri dilimizden dusurmeyelim ( Lâ ilahe illallah)
- En az 100 ‘Estağfirullah’ çekmeyi unutmayalım 🌹
- Her gün bir şükür sebebi düşünelim ve Rabbimize teşekkür edelim( Anneliği tattığım icin Elhamdülillah,Bir Ramazana daha kavuşma fırsatımız olduğu için şükürler olsun vs)
- Her gün Bir sayfa da olsa meal okuyalım veya tefsir okuyalım
Sizin de eklemek istedikleriniz varsa yazabilirsiniz 🌸