Herkese merhaba kızım kasım da 3 yaşına girdi 9 gündür de kreşe gidiyor 9-14:00 arası ilk iki gün iyiydi şuan girmek istemiyor kaçıyor ama girdikten sonra öğretmeni durumun çok kısa sürdüğünü orada mutlu olduğunu söylüyor, resimlerde de öyle görünüyor ama o şekilde bırakmak bizi çok üzüyor ne zaman alışır??😔