asena3265  Kızlar bebeğimin yanağında isilik gibi şeyler çıktı ne olabilir.Evimiz çok sıcak değil 24 25 derece.
alpaslanmom_ asena3265 bebekler için ideal sıcaklık 20 ile 22 arası kışın isilik olmaz isilik yazın olur yünlü giydirmeyin takip edin devam ediyorsa doktor görsün alerji olabilir
Usnac1995 asena3265 25 derece çok fazla değil mi. Bizim ev 22-23 arası. Alerjik olabilir mi yüzü acaba isilik değil sanki. Yarın takip edin, bebeklerin cildi çok garip bir anda bir şeyler çıkıp geçebiliyor 🥲
asena3265 alpaslanmom_ kusura bakmayın mesajınızı baya sonra gördüm evet düşürdük dereceyi teşekkür ediyorum❤️
asena3265 Usnac1995 merhabalar mesajınızı geç gördüm teşekkür ediyorum döküntüler alerji kaynaklıydı geçti şükür.Dereceyi de düşürdüm