Bebeğim hiçbir şey yemiyor 11 aylık 3 haftadır böyle. Bilinçli ağzını kapatıp kafa sallıyor. Eline verimce de bir iki ısırık o kadar her şekilde sundum ama yemek istemiyor. Dün ilk deda yoğurt çorbasını birkaç kaşık ağzını açtı. Önceden oyalayınca ağzını açıyordu şindi bilinçli kilitliyor kaşığa bakıyor su olursa açıuor görüntüsüne bakıp tadına biraz bakıyor ama başka bir şeye dalınca kitliyor önceden iştahı iyiydi 3 haftafır böyle. Öncesinde her şekilde açıuordu. Kan ilacını veriyorum ama etkisi olmuyor. Ramazanda geldi oruç tutsam bir türlü tutmasam bir türlü anlamlandıramadığım bir süreç yaşıyorum.
Benim gibi süreç yaşayan oldu mu merak ediyorum. Bu bir destek postudur arakadaşlar gelin birbirimize moral olup destek olalım 🫂