Aklimideliricem bebek gibi demesi miz miz ve her istedigini aglayarak yaptiriyor, fazla poh pohlandigi icin sinir bilmiyor, hicbir uyariya da gelmiyor demek. Ogretmen onunla ilgileniyorken yoruluyor ve ne yapacagini bilemiyor cunku egitim evde basliyor demek. Ben size isin gercegini yazdim 😊
Bazen anneler bu sozleri duydugunda kirilip, incinebilir, ogretmeni suclayabilir fakat ogretmeniniz iyiyse söylediklerini lutfen dikkate alin, bu kiziniz ilerleyen dönemlerde topluma uyum saglayabilmesi, egitim alaninda ve sosyal hayatta basarili olabilmesi icin önemli.
Hayat evdeki gibi tozpembe degil. Benim kuzenlerim cok cıt kirildim ve asiri ovgu ile hicbir sinir koyulmadan yetiştiler. Ortaokul dönemi akran zorbaliklari basladi. Hicbir lafa söze gelemez oldular. Ozellikle ilk cocuklarini daha da simarttilar. Sonuc kiz yillarca okula uyum saglayamadi, psikiyatristlerden cikamadi.
Su an 30 yasina yaklasti, ailesinin en buyuk sinavi oldu. Bu uç bir örnek ama sınır cizmek, hayatin kotu, zor taraflarini da uzmeden gostermek gerek