rumi99 1 ay 17 günlük bebeğim eczacı günde 1 çay kaşığı verin dedi ama az gibi geliyo siz ne kadar verdiniz birde tadı kötü galiba geri çıkartıyor sütüme katıp versem olur mu
durdane1 rumi99 ben veriyordum bebeğime doktorun dediği şekilde ama o tek değildi 2 3 tanegaz damlası veriyordum kolikti benim bebek hiç biride etki etmiyordu valla o günlerde ama yinede sen doktorunu dinle bence daha bebiş küçükmüş
eylulo1 rumi99 gerekirse durmazsa 2 kez veriyorum normalde sabah akşam 2 ml demişlerdi, ben 1 ml verdim yetti ben sabah akşam şeklinde değil de gazı olduğunda anlıyorum o zaman veriyorum