Kızlar o kadar moralim bozukki anlatamam😭pazar günü birden bire boğazımda bir şişlik ve ağrı ile kalktım ne olduğuna anlam veremedim ertesi gün KBB ye gittim ultrason istedi dün çektirdim bugün sonuç gösterdim 1 den fazla nodül var ancak en sorunlu olanı sağ taraf lobda 2 cm lik solid kompenendi kistik nodül varmis dahiliye ve endoktirine gönderdi parça alınabilir mis yarın gideceğim dahiliyeye ama içim çok tuhaf araştırınca korkmaya başladım ya sonuçlar kötü gelirse diye düşünmeden edemiyorum 2 tane yavrum var sürekli onları düşünüyorum beni ne bekliyor neler olacak eğer sonuçlar kötü gelirse neler yaşayacağım bilmiyorum çok korkuyorum çok başına gelen varmi duyan varmı dertleşmek istiyorum aileme yansıtmak istemiyorum onlarda takıyor diye konuyu kapatıyorum ama benim çok ihtiyacım var dertlesmeye 😔😔