Deletedmom_968 kubraa0606 wallahi geçen ay da gecikti onda test yapmadım sonra oldum bu sefer kuşku düştü 3 test yaptım işte sabah gideceğim twst vermeye belkide testler bozuktur😑
traineemom Deletedmom_968 ay implanta da güvenemeyeceksek ne yapalım 3 koruma mı yapalım kocayı mı boşayalım. Haber ver lütfen
buse44 Benimde testim böyle çıkmıştı ve pozitifdi aslında uzun testlerin çoğu bozuk oluyor ben3 tane uzun yapmıştim 3 ude bozuktu en iyisi ucuz olan küçük testler onu yaptıgimda da bir çizgi silik çıkmıştı ve pozitif olduğu anlamına geliyormuş
gg3848 Deletedmom_968 pozitif hem de değerin bayağı yüksek demek ki olmuş hamile kalalı en son ne zaman adet olmuştun canım
gg3848 Deletedmom_968 hayırlısı olsun canım bir doktora gidip bakmak lazım yüksek ihtimalle kalp atışını bile duyarsın
minniks Deletedmom_968 6 7 haftalık falan oluyo sanırım kese gorunur artık.. Ay nasıl olur kol altı implanta %99 diyolardı hic bisey net koruma saglayamıyo demekki
Deletedmom_968 gg3848 görüştüm de sağlikli bir gebelik olmayacağını söyledi kesede pıhtı gördü düşükle sonuçlanır bütük ihtimalle dedi
gg3848 Deletedmom_968 anladım canım hakkında hayırlısı olsun implantta bir sıkıntı olmuş peki gebelik nasıl oldu diye sordun mu