Huma_kus34 Arkadaslar Günümüzdeki tavuklar malum iyi değil organik Hastavuk nereden alıyorsunuz alanlar
alparslanmomms Huma_kus34 has tavuk mu tartışılır ama Akdeniz toros marka kullanıyorum . Lezzeti de güzel . Bana güven veriyor bu marka
Elfgrn Huma_kus34 Köyden başka türlü nerden organik denirse densin inanmıyorum. Günümüzde organik adı altında tavukları şişirme yolu ile büyüten çok yer var.
daenerystargaryen Huma_kus34 Organik mi bilmiyorum ama kooperatifin köy tavuğunu çok beğenerek tüketiyoruz. Tadı yapısı diğer market tavuklarından çok farklı.
k_busra Huma_kus34 Akdeniz toros alıyorum o içime siniyor sadece tavukta. Ayrıca bu markanın yine sucuk, pastırma, mantı, döner gibi çeşitleri var onları da kullanıyorum
k_busra Huma_kus34 googleye yazın Akdeniz toros diye. Kendi sayfalarına girince hangi il ve ilçelerde nerelerde satış noktaları oldugu çıkıyor