beginnerrmomm Merhaba. Yaşına 1 hafta vardı oğlumu sünnet ettirdiğim de. Merak etmeyin sadece o gün sıkıntısı oluyor Ertesi gunune düşüp kalkmaya başlamıştı oğlum yürüyordu zaten.
Ben ögle uykusuna yakın bir saatte yaptırdım sünnetini. Sabah kalkti kahvaltısını uapti ögle uykusuna yakın hastaneye gittik lokal anestezi iğnesini oldu. Emzirirken uyudu. Sonra yatırdık. Doktor dikiş atarken uyandı. Ağladı biraz sevdigi şarkıları açtık. Falan 10 dk icinde bitti zaten dikişi.
Eve geldik iğnenin etkisi azalınca 1 saat kadar şiddetli ağladı.
Sonrasında mızmızlık şeklinde devam.etti ertesi gününe birseyi kalmadı çok şükür. Erken sünnet rahatlık gercekten.