izmrlianne 2 numara mamaya geçtik 6 aylık olduk. Ama bebeğim bu mamayı sevmedi. Tadları bu kadar farklı mı anlamadım normalde içtiğinin günlük toplam yarısını içiyor. Tamamen ek gıdaya mı geçsem 1 den devam mı etsem bilemedim
zlemceylan izmrlianne bende 2 numaraya geçiş yaptım bir anda bebeğim mahvoldu ishal oldu altı pişik oldu üstüne oturamadı. Probiyotik içerdiği için ağır geldi doktorumuz da bir süre daha 1 numaradan devam edin dedi
izmrlianne zlemceylan biz aptamil 2 numaraya geçtik aptamil 1 kullanıyorduk. İçmiyor 1 numaraya döneceğim