mevamomm Arkadaşlar sorum yukarda 2 ay 2 günlüğüz 2 ay 15 günlük gitsek yaparlar mı aşıyı yaptıran var mı?
Minnikkiz mevamomm bizm aşı nerdeyse 3 aylıkken oldu sorun olmaz ama sağlık ocağında takip edilen hemşireyle görüşün bi gün vermediler mi size
ay_adengunes mevamomm hemşire size gün vermedi mi? Bize şu gün şu saatte burda olun saati geçirmeyin demişti
mylifes_myrules mevamomm neden geç yaptırmak istiyorsun, biz ptesi günü olduk 2 ay 5 günlükken,şuan 2 ay 10 günlük
Balbulutu mevamomm arayıp konuşuyorum hemşireyle olur derse yaptırabiliriz. Hatta geçen 18 aylık aşısını önden bile yaptırdık. İzin günü diye eşimin gelin yapalım dedi
mevamomm Minnikkiz yarın için gün verdiler ama ben şehir hastanesine götüreceğim korkuyorum biraz aşı olmasından 🥹
mevamomm ay_adengunes yarın için gün verdi ama şehir hastanesine gideceğim kendim biraz geciktiriyorum korktuğum için
mevamomm mylifes_myrules Canım hazır değilim ateşi falan çıkıyormuş başa gelen çekilirde korkuyorum işte yan etkilerinden
mevamomm Balbulutu bende araştırınca 2. Ayı doldurması yeterli yazıyor yani 2. Ayın içindeyken yapılıyormuş
Minnikkiz mevamomm ama bizmki hsta diye ertelendi Siz ertelemeyin bence her bebeğin ateşi çıkmıyor çıksa da çok artmıyor
Balbulutu mevamomm aynen yapılabilir. Korkmayın benim küçük oğlumda çok hassas 18 aylık aşısı rahat geçti bir hepsinde ateş çıkmıştı. Huzursuzdu calpol veriyordum takip ediyordum. Şimdiden geçmiş olsun 😊
mevamomm Balbulutu ağrı kesici ve ateş düşürücü istemem gerekiyormuş galiba haftaya gideceğim işte bakalım inşallah bir şey olmaz
erkekannes Rota aşısı (özel aşı) bugün oldu 2 ay 2 günlükken diğer 3 aşı da 2 ay 6 günlükken olacak bizim sağlık ocağı böyle gün verdi çünkü